死啦 找唔番本英文圖書
實比人鬧死啦...
我唔想番學...
今日普通話好慘
到最後4分鐘先做
哎..人地仲以為係做''上''呀 點知係''下''
一定好低分...==
今日李佩謙喊...
想比紙巾佢又唔夠膽
最後叫文禧翔比佢;
我覺得咁會好小小=]