今日真係黑仔-33-''
早會之後上去果陣;
去到一樓果時黃伯無啦啦彈左出黎
我諗住兜過去
點知 佢擋住我喎=___=''
我好驚,,以為佢捉我咩
前面既人走哂;;
我後面既人就好似冇見到咁一直行-0-''
結果比人鬧啦
其實佢係想叫我地唔好傾計
玩野咩
好在我唔係心血少......
番到班房;肥佬班長話 嚇死你呀
我只係苦笑............
豪子問我做咩
我話::後面既人傾計囉
-----------------------------
番到屋企;
想約人玩忍豆
去左搵莫梓諾
佢話唔玩得...
結果同豪子 班長玩左一陣
首先玩左局你死我活
仲有個唔知邊個啦
玩玩下得番我同佢
佢都好勁;不過有時好慢
最尾輸左{差少少}
其實佢係莫梓諾-0-'
佢都話我好勁^^''
唔好低估我喲..
又同班長打左一局
勁快搞店{佢太屎啦''}
跟住個個都走哂.....................................
呵呵;可以比男仔知我幾勁啦
只係講笑啦
可以同佢地玩好開心=]
|