|
|
2008 年 5 月 1 日 星期四  |
| -________________________________-'' |
分類: 未分類 |
今朝我都係平時放假既時間起身
家姐開左電腦
所以我而家就玩啦
老豆一早就出左去.
媽咪落左去買鮮奶
今日好激氣...
因為我係msn問陸蕙中玩唔玩(忍豆)
佢話玩;
點知等左好耐佢都冇上到
之後仲off埋msn......
家姐要經常黎cm喲=]'
等陣又去廣福啦(應該)
=]'
|
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 252 | »
|