呵呵呵~~
找到本英文圖書啦 真係好...
知唔知我找左好耐嫁-0-'
而家真係一天都光哂啦=]
今日有PE 玩籃球
都唔中意-3-' 以我黎太難啦
我地下堂又要''娃''艇啦 好似家姐之前咁...
又玩咩搶波 同陸蕙中一組=]
佢打我搶唔到;到我打佢就即刻搶到...=0='
太差了吧t_t`
之後我同陸蕙中打羽毛球
勁好笑 有次我打到個波去到兩個人(我地啦..)中間
我地都想打個啦 但係兩個人都冇睇路喎
跟住..''呯!''一聲 兩個人相撞
之後大家一齊大笑
食Lunch啦:見到canteen有陸蕙中的朋友
所以係果度食啦...買野飲,^^
找唔到我唔好意思唷-0-'
IH好悶耶...
又唔分學號坐- -'' (想約莫梓諾玩忍豆 嘻)
MathZ:佢地係度扮可愛教主 笑死..
放學去圖書館還+借書
最後番屋企啦啦=]
註:我唔係冇反應嫁
我有笑,,你地見唔到...
奇怪 我今日打左咁多ge=]=]
|