|
|
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
| 呢排都冇時間打...=[' |
分類: 校內 |
最近都好唔尌閒;'=[
所以冇咩點打...
中文;
前日派左統測,本身17分
啦尾加左1分=]
18啦=]=]
今日又派周課
見到後呆哂.
10分呀!!!=]
叻=]'
好開心^^''
英文;
又派左野{TEST}
今次好差呀..
38/60.........
合格= =' 下次努力!!!!
|
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 252 | »
|