|
|
2008 年 3 月 11 日 星期二  |
| 2008-03-11 |
分類: 未分類 |
Em...今日都系無無地聊咁la~
第一堂系中文,作文耶...
都有揾資料=]
ms luk同陳老師又黎左=0=''
而陳老師中途無啦啦走左,我都吾知道-.-
小息...呆坐...=[
英文ERS我有做但系冇帶lor
好彩吾系今日收咋!!
英文堂我頭痛==
Lunch食完又同佢地一齊去買野飲
食糖=]
傾左超耐*-*
搭半先上去
發覺而加同邵融有小小溝通吾到...
又怕蕙中吾理我...
秋妍有時都吾理我...
唉...
|
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 252 | »
|