嗯嗯...邵融...我信你!!x]
我吾可以打咁耐...因為我仲要做功課!!
YES!延遲左is test!
今日冇乜野...
都系做吾切is 作業!
英文堂笑死=v=
我冇帶PTH WB番黎...
慘慘-____-''
覺得蕙中*有d吾想埋我=3=''
因為joenna[1d ge]
咁又系...佢地本身系gd fd-.-
吾想做人地ge水抱!!
今日放學同joenna[1d ge]去library借書
借左三本=]
打住咁多先la=]
留多d cm 呀大家!