今日放1:15
番到屋企2:00
食飯
照舊咁接手部電腦...
一切都平平無其咁...
我開吾到qooza!!
註:吾系登入吾到...系入吾到...
搞左好耐先入到...
家姐又要開個新ga la!!
真系慘
講番學校
miss方今日走
派相...
o...唓...都影吾到我
王清玉姐住晒=0=''
仲送筆...好靚!!
多謝=]
p.e.考試
9.5&10分=]
好多人拎20分!!
唉...!!
兩堂IH超悶!!
放學蕙中冇等我!!
P.S.蕙中...我冇嬲你[[之前ge事]]--:):)--
番屋企果陣好攰
打住咁多先...要息機la=]
886...~~
而家大約6:00,補充~~
胃痛中!!
msn冇人同我傾計!!
睇緊comic=]=]
|