好耶!今日系星期六,可以訓耐d1=]
家姐好耐先比部電腦我用
佢撞到我...
自覺同屋企人關係越黎越差...
吾開心...
等陣吾知去吾去廣福邨
冇野打...
而家好吾開心!!
等陣我去沖涼,家姐又會用電腦ga la,真系吾公平...=[
睇左白髮魔女傳2
都ok好睇~~