今朝好激氣!!
根本冇嘈過lor我=0=''
仲要比人鬧=[
系英文堂陳萬祺好靜
原來佢吾舒服,要早退
我地要带口罩
好辛苦...
中文堂第一次咁專心...
好耶!聽日吾洗趣藝科!邵融申請左qooza!~
多d多d cm!!xd