|
|
2008 年 3 月 3 日 星期一  |
| 喪笑=0= |
分類: 校內 |
今日又系搭9先出門
趕得切...但系要''FLOW''上去-.-
Oh!No!!
中文...會話...
我而家先知,原來王清玉系吾知我個名ga...==
老師叫佢叫我做''秀妍妹妹''-0-
唉...佢地要我出去講...
講到好差!!
九吾搭八咁xd...
今日比溫晉傑搞到我喪笑=v=
佢將d筆放落杉袖度x]
一舉手就全部跌落件杉度
然後就即刻去廁所整番出黎...
哈哈哈哈哈哈!!
今日真系笑得太多la...
如果日日系咁笑ge話...遲早變痴線...x]
買左支無印筆,超中2!!
邵融請食cake=]
佢整ga,超超超勁!!
差吾多比我地食哂xd
多謝哂>v<!!
|
« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | ... | 252 | »
|