Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


好DOWN 分類: 校內

心情好down的說


上英文drama堂
我地果組輸左-----因為我
講真我真係唔在意粒糖
但係 唉 好唔開心
係~如果我唔出錯 都有人會出錯嫁啦
不過 我肯定果個人 一定唔會好似我錯得咁離譜
雖然 係中間 d人都估到少少
但係我太明顯 (到而家先覺得- -)
粒星星卡住左 入唔到去
我真係好蠢 !
如果 我果時可以諗到
唔好比文禧翔 我keep住
咁 我地仲可以win
我真係好蠢 !
唔知點解 我個人唔在意個比賽結果
但係我就無辦法 原諒自己 出錯
我諗係因為個錯誤太蠢啦


唉 算啦算啦 都過左去落 唔諗啦 !

心情總有down的時候 想找人訴說 ~~