同張玉玉出左沙田
累死我- -
搵商務搵到我地死咁滯...
入正題
今日老豆打電話黎
問家姐穿幾號鞋
我就問佢喇 我呢 ?
佢話家姐生日嘛
(不過家姐11月14日先生日哪..)
我話我都有生日啊
佢話咪買左查暗chong果d 囉
同埋去左食飯...
食飯 大家都有食喇
查暗chong果d 都可以當生日禮物咩 !?
好傷心...
我要鞋 不要查暗chong果d ......
..............................................................................................................
二人的生日禮物 也差太多了吧 !?
(食飯也是姐姐想食
想不到理由
再推到我身上來的
我就成全了她
就我生日 去食飯啊~)
|