好啦 我差唔多要訓啦 打番少少野 =)
仲記得尋日上上下SP 無啦啦有隻BEE走左入黎 搞到D女仔好驚- - 回想上年 運動會 哈哈 -0- 比一隻BEE企係我個頭到 (仲係要行果隻) 足足成7次 !! 都唔知點解佢可以咁有恆心 哈哈 -0-
好啦 要熄機啦 =)