Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


今晚 我一定會祈禱 分類: 校內

而家既心情
唔知應該點表達好

今日 本身都係平安無事
直至--math堂果時
校長無啦啦走左入黎
問王清玉d野
原本佢入左醫院
嚇親之餘 覺得好心酸
之前仲日日都見到佢生生猛猛咁
而家竟然訓係醫院

校長走左之後
我地又上堂
到左最尾果堂
校長又叫我地去hall
好驚 好驚啊唔知王清玉會點
好彩 佢冇野
但係知道佢昏迷左
又好心酸
眼溼溼

放學 又比人叫左去music room
成班1D又聚埋一齊
好怀念以前 1D大家
一齊既時候
原來 我真係好愛1D
點解 我之前咁想離開 !?
Ms Yuen講左一大堆野
有D忍唔住
祈禱 都一樣
最攞命既係 佢播歌- "暖"
真係忍唔到
做咩要播D咁既歌喎 !?

寫卡片 寫左好多野
真係好希望
佢可以快D好番
睇我寫D野 同好令令既公仔 =)
仲有仲有 我地既大合照

今晚 我會為佢祈禱

諗番今日D野
天住最愛既歌
我真係 就快...哭...