Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 9 月 2 日  星期二   晴天


正式番學 分類: 校內

今日正式番學
一個字 ::悶哇 !!
特別係最尾尾果2堂
好想訓 zzzzzzzzzzzz

今日冇咩特別既事..
英文唔係Ms Laii果班
Ms Leung教
佢之前教我choir...

放學果時見到佢
佢認得我喎 (竟然)
估唔到- -
佢同我笑左一笑
跟住走左黎同我講
"好怪呀
之前教你choir姐
而家教埋你英文..."(類似咁啦)

由於唔係好明佢講緊咩
所以只係笑笑下
咁佢就走左嚕

我問玉;
你明唔明佢講咩
佢都唔明 哈哈 -0-

係咁啦
我本詠讚去左邊咧 !?
Oh my god !!