今日正式番學
一個字 ::悶哇 !!
特別係最尾尾果2堂
好想訓 zzzzzzzzzzzz
唉
今日冇咩特別既事..
英文唔係Ms Laii果班
Ms Leung教
佢之前教我choir...
放學果時見到佢
佢認得我喎 (竟然)
估唔到- -
佢同我笑左一笑
跟住走左黎同我講
"好怪呀
之前教你choir姐
而家教埋你英文..."(類似咁啦)
由於唔係好明佢講緊咩
所以只係笑笑下
咁佢就走左嚕
我問玉;
你明唔明佢講咩
佢都唔明 哈哈 -0-
係咁啦
我本詠讚去左邊咧 !?
Oh my god !!
|