|
|
2008 年 8 月 1 日 星期五  |
| 暑假-又一日嚕 |
分類: 生活記敘 |
愛上左S.H.E既歌
大多數都勁好天 =p
尋晚因為一篇新聞
搞到我好鬼驚
驚到訓唔到覺 -0-
叫家姐落黎同我訓
佢又叫我上去
最後都係佢落左黎.
但係啦尾佢又上番去- -
太迫
我都係好驚
所以捉佢同我傾計
辛苦哂 ~
今日訓到超超超超超晏- -
可能係因為尋晚訓得唔好
同埋本身唔係幾舒服
嗯 而家舒服哂嚕
係喎
今個星期唔記得左做英文果個tIM
今日要做啦 -00-
唔想做 懶 @@
天日去6a個大食會
期待 =)
媽咪整壽司 yOyO
|
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 252 | »
|