今日體育堂 開心^^
玩體操喔
平衡木同果個木箱
首先 我係玩左平衡木
好多人望住啊 驚驚"
唔敢上 哈哈
試左幾次(同撞左好多次TIM 痛..)
終於上到啦 YEAH~
蛤拐咁上木
第一次上木 踎係到震- -
定一定先企起身
跟住大嗌 ::邵融 !!!
係上面驚到唔識郩 哈哈..
啦尾行行下 自己可以行到嚕
不過倒後行仲唔係好店
仲有 落木- -
唔係真係要做果個動作嘛 !?
不過~~ 下堂先算喇
反正蠻開心的
木箱..唉
做到合格既動作 (助跑都冇用既)
但係 唉..
又撞親又仆親
好痛啊~~~
嗯嗯 今日PROJECT LEARNING
講左咁多野
完全比人get錯哂
又要再解釋番
我講d野 有咁難明咩 !?
今日 都蠻開心的喔 -))
|