Some Tears Never Dry Lyrics
BABY
開心點吧....=)
來; 笑一個
呵呵...
要樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀樂觀...
sauin
暱稱: sauin
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (252)
生活記敘 (86)
考試了 (8)
校內 (84)
未分類 (75)
2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


Drama Class喔 -好耐冇打嚕 分類: 校內

今日係Day 7
有2堂CL 照樣教得好快
今日無啦啦想打B:LOG 哈哈(明明N年都冇打過)
冇FEELING嘛 =)
以前就日日都打 哈哈

一有CL堂 全日就好似變得好快咁
除左IH難捱d喇下
LUNCHH: 去左圖書館還書
過左期 !
唉唉 仲有一本Tim..
張妙玉邦我借左 THX >V<


今日有Drama Class
我個人覺得都幾好玩 =)
卜傻瓜 嗌到咁大聲都冇人天到
搞到卜果個要停係到天我講咩- -
我總共比人卜左3(好似係~)次...
痛嫁 我想講...

跟住係咩呢 ?
啊啊 係果個唔知扮船喇..樹喇..同elephant....
Okay喇呢個 (唔識形容...)
好多次都關我事 =p

最後放學 上去lap
睇朝早整果個野
我係最晏果個 要洗野
其實..如果我唔去吁冇人洗囉... !?
咁..我做咩去上去... !?
不過都係算啦 蠢左..

然後 就去choir...
冇bring譜..又好lonely
好在側跟個姐姐好好人 =)

break果時
我覺得d F.1好恐怖
講邊個中意邊個都算喇
仲要話邊個係WOW狸精啊 第三者啊
又話咩變心啊...

唔知應該講咩好囉..- -

死啦 又未做完WB
DICT又未溫
好啦 唔打啦 =)