今日係Day 7
有2堂CL 照樣教得好快
今日無啦啦想打B:LOG 哈哈(明明N年都冇打過)
冇FEELING嘛 =)
以前就日日都打 哈哈
一有CL堂 全日就好似變得好快咁
除左IH難捱d喇下
LUNCHH: 去左圖書館還書
過左期 !
唉唉 仲有一本Tim..
張妙玉邦我借左 THX >V<
今日有Drama Class
我個人覺得都幾好玩 =)
卜傻瓜 嗌到咁大聲都冇人天到
搞到卜果個要停係到天我講咩- -
我總共比人卜左3(好似係~)次...
痛嫁 我想講...
跟住係咩呢 ?
啊啊 係果個唔知扮船喇..樹喇..同elephant....
Okay喇呢個 (唔識形容...)
好多次都關我事 =p
最後放學 上去lap
睇朝早整果個野
我係最晏果個 要洗野
其實..如果我唔去吁冇人洗囉... !?
咁..我做咩去上去... !?
不過都係算啦 蠢左..
然後 就去choir...
冇bring譜..又好lonely
好在側跟個姐姐好好人 =)
break果時
我覺得d F.1好恐怖
講邊個中意邊個都算喇
仲要話邊個係WOW狸精啊 第三者啊
又話咩變心啊...
唔知應該講咩好囉..- -
死啦 又未做完WB
DICT又未溫
好啦 唔打啦 =)
|