| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 30 日 星期五  |
| 30102009* |
:::咩類別子呢_*: 羅v既生活日誌 |
今日好開心=]]
-----------------------------------------
今日考英文同History..
唉
英文好難呀...
有d唔識呀''
唔知點解我覺得好多科會fail呀...
好驚....
我覺得..I.S. Geog. Eng PTH會fail
反而History今次好簡單=]]
我覺得唔會fail ge..
考完之後...
同程..彤..敏..峰..一齊去食野..
大家傾左好耐係邊食...
發生左一件令我好尷既事>///////<
去M記食=]]
我覺得自己真係好kai- -''
我將..........好多好多野撈埋一齊...
又被人話我變態-3-''
我唔係變態架.v.
不過我係白痴姐=p
之後同彤行南豐..
citywalk..同荃灣廣場..
我地係度睇預告=p
睇睇下見到wuiin放學..
之後4點幾同wuiin搭車番梨樹=]]
|
| ♡呢篇blog既出爐時間☆:2009-10-30 10:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 203 | »
|
|