話咁快又過左三日~ 唔講唔知.. 原來我冇打qz成三日架啦- -'' 真係唔講唔知wor~ ----------------------------------- 我尋日拎番d野.. 令我開心左勁勁勁勁勁勁勁(x100000000...)耐 好啦..開估~ 就係以下呢樣野啦~ 大家知唔知係咩呢?! 一定唔知啦- -'' 我考左profi. 1..姐係knowledge呢~ 有證書呀~呵呵~ 仲有張細細地既卡仔..知唔知係咩黎架呢?! 大家又唔知架啦..一定~ 佢係急救證書黎架.. 等左佢好xxxxxxxxxxxxxxxxxx耐啦>v< 收到之後勁開心呀>w< 好啦..等我講下今日sin`` 今日頭兩堂作文.. 作600字- -''想死- -'' 不過我都作到=]]] 跟住dictation.. 唉..好差v_v'' maths::: 識曬ch.3.. 多謝鍾sir既教導~ lunch..傾st.john野.. 聽日f.1迎新.. 好期待..唔知我地會搞到點呢@@'' music x2::: 比miz yiu話.. 我地好乖咁同miz yiu say s0rry;] miz yiu同我地吹左陣xdd'' cl:: wongsinting做個條友個個動作好正xdd'' 笑左勁耐.. 留堂in va rm.. 之後落昌立堂等呀鍾宇程先生.. 原來佢係連住呀鄭芷峰先生ge.. 激死- -'' 去買聽日迎新整野食d野~ 6點半先死到番歸~ 跟住就開始整野食lu~ 今日攰死了~~~~