大家係咪好掛住我呢?!<3 成個禮拜冇打過lu~ 我都唔知點解自己咁懶=p ----------------------------------- 係wor..話咁快.. 我地Ho Fung又test啦~ 今日考I.S.同Geog... 唉..兩科擺埋一齊真係想死 尋晚溫書書溫到成點先訓 真係好煩呀..!!! 今日考個兩科..一定抄'' 我真係將所有野忘記左啦..!! 點算?! lunch去食飯.. 同駱沅彤..鍾宇程..王智高..係可風一齊搭車去TW食=]] 係我地去到梨樹既時候~ 見到鄭芷峰同陳俊浩..!! 跟住一齊坐.. 一齊傾去邊度食.. 最後係係吉野家食架- -'' 成班係度玩踢腳~ 我對腳好短呀T^T'' 重要被人串-3-'' ''打爆你個頭丫啦''=p 我既名言~ 囧囧囧囧..!!!! 鍾宇程居然話個''囧''係''月月4''-0-'' 我心諗..佢講緊咩字呢?! 原來佢係講緊個囧字- -'' 係''田月4''..唔係''月月4''囉- -'' 之後一齊搭車番可風=]]] 考埋listning'' 就走人lu~ ----------------------------------- 聽日考History'' 好冇信心..我唔想我咁多科fail=[[[