| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 2006-07-11 |
今日7點幾起左身...打左陣機.....打俾林秉....叫佢返學校...條很樣唔打俾佢唔知醒=.="跟普自己去左ok等佢同狗....一齊返到去....唱左2個鐘頭歌....啞了!!!
sorry啊!!!小白!!!!只是玩玩而已!!!!!>.<
練完之後就上左狗仔家.......好悶.......打左陣...打到1點幾到走,,,,,同林 秉落左去潘記食野....食左2碗.....飽死!!!!食完同佢行左去龍珠保...我冇書借....佢有...但我叫佢等埋我聽日先借,,,,,呵呵!!!!!返到屋企玩左陣電腦就訓左.....訓左3粒幾中...=.="8點先起身....沖涼....煮左個面食....打機.....
|
| 刊登時間︰2006-07-11 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 2006-07-10 |
今日好早就起左身....要睇番尋日個場波既精華..所以超早起身....2點到就落左去大窩口剪頭髮..個司機好on9囉!!!
明明同佢講係大窩口落車...佢明明話好...條on9經過左又唔俾我落...正xx....攪到我要係千色店個面行返返去....妖!!!
勁嬲囉!!!途中見到鍾x輝也!!!我剪左個頭髮勁短....比以前還要7吧=.="
3點到返到屋企即告換3落街打波!!!!正!!!!唔駛咁悶........
很支力也....打到想嘔...痴線的!!!!今日爆到籃也!!!大滿足!!!(因為個籃本身the左落黎...so爆到....寧都得呢....超好玩的!!!!)
打完波去左seven買野食同飲.....7點4到返到屋企!!!!開msn.....跟著就食野...沖涼....
打返xanga了!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-10 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
| 2006-07-09 |
今日7點就醒鬼左......唔知做咩...明明好支力...但又唔想訓.....食完早餐之後無幾耐ma又出去了....
留在家中等死=.="悶...一直悶到4點幾到訓左....訓到6點幾7點=.="沖涼....落街買m記返黎食!!!
唉!!!!冇野做...又好悶.......想返學>.< |
| 刊登時間︰2006-07-09 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| 2006-07-08 |
今日好似平時咁起身.....一起身就打機了=.="今朝早同mama嘈=.="落去買完早餐之後返上黎食完...佢又出左去了......又係我係屋企睇住個妹......唉!!!!幾時大個啊...啊妹!!!!!打機打到3點就陪佢去學琴....要等半粒中...本身想帶波去打的...但係太熱,,,又唔多想打...買左本書等.....3點8個字到接返佢返屋企....返到去即刻開冷氣....正的!!!啊ma6點幾到返到黎...買左好多野食返黎....算佢啦!!!
食到勁飽....開左msn....同人傾計....呵呵....知到好多野呢!!!跟著就去左沖涼.....之後就打日記喇!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-08 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 2006-07-07 |
今日8點就起左身......打左陣機....之後落左街買早餐......返到上黎食完......等左陣就自己落左街打左陣波.....勁熱.....差點就死了....返到上黎沖左個涼....正!!!!之後又落左街買d野....
1點15分就去左學校門口等小白......之後同佢一齊落左去搵埋米奇同kai傑........同佢地坐車落去......2點都未到就去左城門谷了.......
游游下先發覺條key唔見左=o=啞了...之後入返去更衣室問個個啊伯拿個第2條...唉!!!!!!
游到4點半到就走了....跟著我自己一個落左荃灣買d野.....再坐車返去石yam同小白佢地食野......食左好多....飽死!!!!
返到屋企又打左陣機.....林秉電話到.....陪佢落左去還書....返到屋企沖多次涼....好支力!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-07 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|