~細頭仔的日記~
得閒就黎睇下啦.......
sb911230
暱稱: SB_vsmall
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2006-07-21
2006-07-18
2006-07-14
2006-07-13
2006-07-12
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
coeylam1119
e7791991
naked_ka
NANAkwok
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天


2006-07-11

今日7點幾起左身...打左陣機.....打俾林秉....叫佢返學校...條很樣唔打俾佢唔知醒=.="跟普自己去左ok等佢同狗....一齊返到去....唱左2個鐘頭歌....啞了!!!

sorry啊!!!小白!!!!只是玩玩而已!!!!!>.<

練完之後就上左狗仔家.......好悶.......打左陣...打到1點幾到走,,,,,同林 秉落左去潘記食野....食左2碗.....飽死!!!!食完同佢行左去龍珠保...我冇書借....佢有...但我叫佢等埋我聽日先借,,,,,呵呵!!!!!返到屋企玩左陣電腦就訓左.....訓左3粒幾中...=.="8點先起身....沖涼....煮左個面食....打機.....

刊登時間︰2006-07-11 10:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


2006-07-10

今日好早就起左身....要睇番尋日個場波既精華..所以超早起身....2點到就落左去大窩口剪頭髮..個司機好on9囉!!!

明明同佢講係大窩口落車...佢明明話好...條on9經過左又唔俾我落...正xx....攪到我要係千色店個面行返返去....妖!!!

勁嬲囉!!!途中見到鍾x輝也!!!我剪左個頭髮勁短....比以前還要7吧=.="

3點到返到屋企即告換3落街打波!!!!正!!!!唔駛咁悶........

很支力也....打到想嘔...痴線的!!!!今日爆到籃也!!!大滿足!!!(因為個籃本身the左落黎...so爆到....寧都得呢....超好玩的!!!!)

打完波去左seven買野食同飲.....7點4到返到屋企!!!!開msn.....跟著就食野...沖涼....

打返xanga了!!!!!

刊登時間︰2006-07-10 09:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


2006-07-09

今日7點就醒鬼左......唔知做咩...明明好支力...但又唔想訓.....食完早餐之後無幾耐ma又出去了....

留在家中等死=.="悶...一直悶到4點幾到訓左....訓到6點幾7點=.="沖涼....落街買m記返黎食!!!

唉!!!!冇野做...又好悶.......想返學>.<

刊登時間︰2006-07-09 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


2006-07-08

今日好似平時咁起身.....一起身就打機了=.="今朝早同mama嘈=.="落去買完早餐之後返上黎食完...佢又出左去了......又係我係屋企睇住個妹......唉!!!!幾時大個啊...啊妹!!!!!打機打到3點就陪佢去學琴....要等半粒中...本身想帶波去打的...但係太熱,,,又唔多想打...買左本書等.....3點8個字到接返佢返屋企....返到去即刻開冷氣....正的!!!啊ma6點幾到返到黎...買左好多野食返黎....算佢啦!!!

食到勁飽....開左msn....同人傾計....呵呵....知到好多野呢!!!跟著就去左沖涼.....之後就打日記喇!!!!!

 

刊登時間︰2006-07-08 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


2006-07-07

今日8點就起左身......打左陣機....之後落左街買早餐......返到上黎食完......等左陣就自己落左街打左陣波.....勁熱.....差點就死了....返到上黎沖左個涼....正!!!!之後又落左街買d野....

1點15分就去左學校門口等小白......之後同佢一齊落左去搵埋米奇同kai傑........同佢地坐車落去......2點都未到就去左城門谷了.......

游游下先發覺條key唔見左=o=啞了...之後入返去更衣室問個個啊伯拿個第2條...唉!!!!!!

游到4點半到就走了....跟著我自己一個落左荃灣買d野.....再坐車返去石yam同小白佢地食野......食左好多....飽死!!!!

返到屋企又打左陣機.....林秉電話到.....陪佢落左去還書....返到屋企沖多次涼....好支力!!!!!

刊登時間︰2006-07-07 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]