| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 2006-07-06 |
今日起身個肚仲有D痛....唉!!!!
起身冇野做....又睇左10集的KERORO......跟著12點半去接細妹放學.....行返屋企個陣佢講左個笑話俾我聽.....不好笑的!!!
返到屋企睇四眼雞丁.....睇唔明囉....跟著就同啊遲一齊打左陣機.....跑ONLINE...爆好玩的.....呵呵....
玩到支力........訓左.....一訓訓到6點半多DD.....沖完涼落街買美心.....返黎食到飽飽的....正也!!!
之後就...........
|
| 刊登時間︰2006-07-06 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
| 2006-07-05 |
今日8點醒左.......尋日睇完波......勁支力....但又唔知點解好想訓....唉!!!!等啊媽買野返黎食.......正!!唔駛自己落去買.........跟著睇獨家試愛......睇到12點半.......接啊妹放學........返到去又睇keroro軍曹.........睇左5集=.=".......2點半到出左去打波.......呵呵....爆好笑......原來啊tai去左葵芳間pk做.......做暑期工....1個月6千....啞了.....出左糧請食飯啦^^......今日打波個陣又發明左好多新既外星語言......呵呵.....爆笑的......6點幾走左.......行返屋企個陣個肚.................痛痛痛也>.<返到上去沖左個涼......個肚仲痛緊..跟著林秉打左電話黎話去借書=.="一落行.....一路流汗=.="途中見到小白的xx.......呵呵........跟著林秉陪左我去m記也.....辛苦駛^^返到屋企仲痛緊......終於明白到na2痛苦了>.<"......... |
| 刊登時間︰2006-07-05 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| 正!!!!! |
今日要返學.......6點就起左身啦.......今日冇去ok買早餐.........返左學校等......7點返到去....我是第1個返呢.....等到狗仔返都應該7點半啦...等左半個中......無聊得濟就幫佢影左張獨照....handsome~~跟著d人就逐個逐個返黎也.......上去之前miss mak俾左d暗示呢^^
上到去就要清潔班入面所有野.........整到8點9=.="跟著就放左....行落去睇波同傾計......=.="悶......跟著我同何家同口1太跟隊打波.....打左陣就落魚......無言=.="
跟著諗住上去睇波.....行行下去左自己班....見到成班很樣係到^^...呵呵...入左去.....影相也......影左好多.........大.........大.......大滿足也.......係班到hey到12點....放左之後又去左狗仔屋企......呵呵....今日win左pik浩同林秉.....又係一次大............大............大滿足也....玩到3點幾就走左......返到黎就就整d相落部腦到..
而經唔想再咁暗戀落去了......這種生活實在太難過 |
| 刊登時間︰2006-07-04 04:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
| 2006-07-03 |
今日9點先起身....唔駛買早餐~~起身就有野食了.......正也~
尋日通宵down既keroro軍曹終於down完喇=.="跟著老豆又唔知係邊度拿左隻電車男(1至12集全)
返黎........唔駛悶啦~~睇左幾集keroro.....11點幾林秉打黎叫我去狗仔屋企也........叫佢去我屋企樓下等
一齊去的......佢又叫左我去商場等佢.....等完佢之後佢又同我一齊上返去........電話又話唔想行咁遠...
分明係藉口啦...x你個xy.....上到狗仔屋企.....打機......今日終於win左林秉啦......win左好似1鋪定2鋪...
hapi~~~佢地3點要練波.....我2點幾走了~~~
返到屋企3點幾.....,.冇野做就睇電車男.......幾好的......但唔知點解睇睇下訓著左......一訓訓到6點半=.="
啞了.......沖左涼之後就落左去買米........返到黎就食飯啦.......聽日返學喇.....唔駛咁悶了~~~
|
| 刊登時間︰2006-07-03 07:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| 2006-07-02 |
今日食完早餐後就係屋企呆左幾粒中.......途中睇天空之城......睇左n咁多次.....
跟著而家變左好黑既林秉msn add我叫我去圖書館......其實又係去龍珠保的.....不過都又去圖書館借左
幾本英文書........之後去左m記買左個餐俾老豆食~~~之後打電話俾狗仔.......同林秉一齊上左佢屋企!!!!
去緊個陣傾左d好白痴但好好笑既野......on x的=.="全部也是我講的=.="
上去之前......去左ok買野飲,,,,,,同哥個人講左話買2杯細杯的.......佢收左我地$10......啞了........
算.....照拿中杯......今日同佢地2個打機冇場是win的.....自卑中......但係我用左c朗入左球罰球.....正
但狗仔竟然話:(呢d咁既罰球年中見唔少啦.....成日入既...睇到悶啊!!!)........係呢個時候的我很想打他也=.="
6點到就走左喇.......林秉.......好憎你野......憎死你也........講錯少少野成鬼人笑人......... |
| 刊登時間︰2006-07-02 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|