| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
| ~殘忍的第一個上學日~ |
今日6點要起身喇...冇乜精神...因為尋日打完波就要做起身>.<
6點50分就出左門口喇...上左onyam個ok買早餐..鮮奶球=.=
感覺上很難食呢..平時不是這樣的..可能未叮番熱>.<
食完之前就返到學校..等到上課室..怪怪的感覺..寧病左番呢..是肚痛呢=.=”
第1堂派中文..比想像中好..
跟著英文..都ok..
數學......合格.....因為上次唔合格既關係有陰影>.<
都好好啦...對我黎講又唔溫書都ok架喇....放學返左屋企就落左去借書..冇野睇..悶..
去左金花食左10件ja豆腐..正^^
返到屋企就收到電話上狗仔屋企打機...打到5點半到返到屋企...
|
| 刊登時間︰2006-06-27 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| 就死了~~ |
今日8點幾起身...整駛所有野就換衫落去幫啊ma交水費(很乖也^^)不過落到去要等
郵局開門=.=交完就買早餐呢,走之前仲見到過奇怪既身形呢=.=
食完早餐同人傾左陣計.......2點半就去左打波嚕.........我同何家一齊去呢
去到得我地2個=.="冇幾耐寧同一個你地唔識既人就黎左喇(等了很耐也>.<)
之後去左巴士站個籃球場打.....見到寧既熟人呢=.="一齊打波很開心也....不斷係到傻笑=.=
打左陣之後就撩隔黎場d人鬥波=.="他們輸得很慘野.....(是真的)
之後就不斷係度鬥波......打了很多場.......很支力也......6點9到開始返屋企......無力行
返到屋企沖左涼,出左黎就灘左係梳化到.......就死......死唔去=.='
我知你是為我好既.....對不起呢........
|
| 刊登時間︰2006-06-26 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 25 日 星期日  |
好悶......  |
今日9黠先起身=.=又要落街買早餐....又係美心>.<冇計,又諗唔到有咩早餐買
10個唉.........今日成日都要係屋企啊,不過伯娘上左黎,仲買左野飲^^
星期2先返學,囉命啊=口=點捱點過啊=.='' |
| 刊登時間︰2006-06-25 03:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
| 今日巧悶又巧煩呢~~ |
今日6點幾起左身打左陣機.....好支力.....半個鐘都冇又走番入去訓覺>.<
訓唔到呢,樓下又有工程>.<不停咁轉轉轉轉轉轉......煩死啊=.="
9點到落左街買早餐返屋企食,巧味啊+.+係美心呢>.<
跟著又開始打機..打到悶..3點帶細妹去學琴順便打埋波...打得個半粒鐘就要走喇~~
番到屋企都成5點(因而帶左佢去食野既關係)返到屋企沖涼..跟著就等人on msn同人傾計~
巧悶啊=口=
1. 傳俾你既人係邊個?
NA2=.=(迫我的)(唔係迫..自願的=.=")
2. 佢同你既關係?
朋友>.<
3. 寫出你對佢既 5 個好印象?
成日肚痛
kai的
成日蝦人=.="
傻的~
成日啤住人
4. 佢對你做過最深刻的事?
倒d水落我張台到攬到張中文卷濕駛........
5. 佢同你講過最深刻的說話?
憎死你啊=.="
6. 如果佢變成你既情人,佢有咩野令你鍾意佢?
個樣攪笑掛~~
7. 如果佢變成你既情人, 佢有咩要改?
唔好成日肚痛........
8. 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩?
唔知~~(可能好恐怖,嘻嘻)
9. 如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢?
成日玩我\./
10. 依家你最想佢對你做既一件事?
喊俾我睇^^
|
| 刊登時間︰2006-06-24 05:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|