今日返學俾左成堂時間俾人做化學
佢地都係未做曬.......
搞到我好7禁= =
我都唔想嫁 你地下次做快dd la- -
之後我都無時間溫語文......
今次小測我無食egg都多謝la(食到足la今次)都係下次+油la
+埋我又無做地理又俾人記左.....
今日真係好慘a!!!
番到屋企之後就做曬d功課佢
發現左功課真係勁多 -3-
好彩食完之後都有好野食@@
總算係有一d好野^ ^
都係俾d心機溫習la下次一定唔再炒la!!!
-end-