| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 1 月 3 日 星期日  |
| 2010-01-03 |
分類: 未分類 |
星期6戈陣因為語文老師請左假
so搵左e班戈語文老師黎教
佢講野勁搞笑. . .
搞到我地成班都好無奈-.-"
放左學之後3點幾去左鏡平戈到打波
戈日因為一路打一路落雨. . .
搞到我行到難-3-
之後又俾d阿伯屈我地機
之後愈黎愈大雨
佢地就話我地win夠la唔打la-.-"
真係俾佢地激死
到左今日la
10點差唔多11點先起身
睇得5分鐘+旋. . .
之後就食野
打下機禁la
到左2點戈陣一路睇野一路做功課-.-
搞到做到成10點先做得曬-3-
早知到就唔睇野la= ="
琴日夜訓今日又早起身. . .
今晚早d訓la@@
-end-
|
|
|
李潤琳不知幾可愛~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
網主回覆
佢都算係好傻好天真la~~~~~@@ Posted at 2010-01-04 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都幾la= =" Posted at 2010-01-04 09:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|