TAT
無聊!!-.-"
sbTAT
暱稱: 傻比*
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-01-17
2010-01-06
2010-01-04
2010-01-03
2010-01-01
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 160
今日人氣: 7
累積人氣: 846
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


2010-01-17 分類: 未分類

哈~禁就成個星期無打la-.-

鬼咩. . .

測都測左成個星期

都無時間打la= ="

雖然日日2點都開始打機-.-"

經過左好漫長嫁時間

琴日終於k.o@@

真係爽到爆炸-3-

之後琴晚同dexter,歐老,建榮等人去食pizza

去戈到食

d人多到a= ="

之後我地諗住行下先再番黎la

點知番黎過左我地-.-

又要重新=過-3-

真係勁無奈

不過之後食得好飽

戈陣dexter去接人黎

去之前佢叫我地千奇唔好食先

之後出左個面

望住個面係到吸引我地

我地就秒左佢-.-

仲叫人收左佢~ha~

dexter都唔知= ="(佢今日仲同我講好似出少個~)

食完我地就行路番屋企

行行下經過賓館-3-

佢地話猜包剪x輸左就入左

係出面睇到入面有勁多女-.-"

點知牛本話佢入去

我地一開始以為佢講笑姐

點知去就佢左去la= ="

佢一入到去我地係出面睇到d女企曬係到. . .

之後佢又出番黎

我地問佢講左d咩

原來佢去扮借次所.  ..

真係o爆左-.-"

走左又一直行

睇到台灣戈夜市小食

入到去好似有勁多野好食

不過食得太飽la

都無再食-.-

下次一定去食嫁@@

琴晚打機打到2點幾

今朝9點半就起左身-3-

之後下就去左俊青同dexter,莫哥(6令)

我一開始6次都6唔中-3-

真係激到嘔曬血. . .

玩完一次之後去左做jim

做玩又6

今日黎真

我係佢地之中最高分lo@@

不過又真係勁攰下-.-

聽日又要番學la

真係好無引-3-

快d放大假la@@"

-end-






訪客留言 (返回 sbTAT 的日誌)


kyoya_ 於 2010-05-07 09:54 PM 發表:
ComMent''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xx_xx 於 2010-02-24 09:29 PM 發表:
無人比cm你吖 唉~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smallsoian 於 2010-02-14 08:58 PM 發表:
情人節快樂&新年快樂!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GRASS1234 於 2010-01-24 12:21 AM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]