| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 23 日 星期五  |
| 2009-10-23 |
分類: 未分類 |
今日番學戈陣
差dd就遲到la@@
好彩行快d就無事la
衣+d物理堂唉
多都鬼禁
一星期上升好多堂- -
真係悶到想死. . .
中午放左學本身想去a星到
做生物嫁
不過都係算la
唔想去. . .
下就放學無野做係學校=左好耐
不過都幾好嫁
叫人地幫我做左d野
生物又唔使做la@@
之後又叫人俾生物我影印
點解得我地班無問答= ="
玩野咩. . .
好彩叫人影左連上年大測都有埋
爽la
番到屋企做左d功課- -
之後做個填字游氣- -
做左好q耐a
頭先先做曬- -"
又未溫生物
快d溫la
快d到星期6la-.-"
聽日就係la= ="
唔知聽日有d咩野做呢
-end-
|
|
|
Kaabby 於 2009-10-24 07:19 PM 發表:
comment=]]
|
網主回覆
THX Posted at 2009-10-25 01:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都到左la== Posted at 2009-10-24 01:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|