TAT
無聊!!-.-"
sbTAT
暱稱: 傻比*
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-17
2010-01-06
2010-01-04
2010-01-03
2010-01-01
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 160
今日人氣: 4
累積人氣: 814
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


2009-11-26 分類: 未分類

今日經辛苦a= ="

都唔知要溫邊樣好. . .

溫得一樣又樣唔到第樣-.-"

鬼咩. . .琴日10點幾就訓左. . .

唉. . .2樣都唔多色- -"

都唔會合唔合格=3=

放左學之後又番左散文班. . .

其實係俾佢睇到= ="

一定要我番ja. . .

一番到去又放左我地走- -"

d人話要測驗. .

so就俾我地走la

之後佢就俾左一d嫁作品俾我睇. . .

睇到左d人散文都好勁. . .

不過我都係勁開戈d= ="

佢叫我改好d

之後又俾番佢-.-"

又叫我作古文. . .

色鬼作咩. . .

又要爆頭la-3-

今日終於都有比賽賽程la@@

要打嫁隊伍如下:家樂福. . .三坊會- -MBC"

死la都唔知夠唔夠打= ="

不過都要上la

為左我戈1200$@@

聽日又有數學大測la

我都無咩點聽. . .

聽日再俾d心機la=.="

-end-

 






訪客留言 (返回 sbTAT 的日誌)


Kaabby 於 2009-11-28 04:40 PM 發表:
作古文....
邊個識- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就係唔色先要作. . .
Posted at 2009-11-29 02:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]