TAT
無聊!!-.-"
sbTAT
暱稱: 傻比*
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-17
2010-01-06
2010-01-04
2010-01-03
2010-01-01
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 160
今日人氣: 3
累積人氣: 851
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


2009-11-30 分類: 未分類

今日又無交地理la. . .

周會有輸法比賽@@

都寫得ok嫁la掛. . .

之後上體育堂

原來今日要測驗跑步~

ha~我都可以拋人地@@"

感覺良好a~

走戈陣幫a sir搬野la. . .

行到入去舊野太高

狂撞天花板. . .

個管理會就開始話我la- -"

之後我一路行佢一路話. . .

搞到我又撞多佢3,4次. . .

之後a sir係到笑@@

但係戈管理會仲係到講- -"

好想打佢lo. . .

狂講我無公得心. . .又唔聽明. . .

仲問我係唔係高中- -"

如果唔係a sir係到. . .

我一早就問佢條數

搞到佢自卑la~@@"

下就放左學又無番輸法. . .

因為好麻煩. . .

之後去左搵地理a sir

想問佢借俾習作俾我. . .

點知佢又唔係到~

之後就番左屋企睇電視la. . .

聽日大測力屎a!

仲未溫過先. . .

衣+去溫la- -"

-end-






訪客留言 (返回 sbTAT 的日誌)


Apple_kong 於 2009-11-30 11:46 PM 發表:
原來係咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係a= =
Posted at 2009-12-01 12:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bunny12369 於 2009-11-30 11:17 PM 發表:
哈哈~~我都未溫!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 睇你個樣都唔色嫁la= =
我琴日都無溫. . .
Posted at 2009-12-01 12:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GRASS1234 於 2009-11-30 09:26 PM 發表:
我今日都跑長跑V______V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 oo~~
Posted at 2009-12-01 12:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shark_ccw 於 2009-11-30 08:15 PM 發表:
CM!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx~~
Posted at 2009-12-01 12:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]