| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 2009-12-12 |
分類: 未分類 |
今日派左化學
得59分. . .
不過佢俾夠我60- -"
之後戈地理= =
得44分. . .
之後上數學堂~
a sir教完之後讀物理同數學嫁分. . .
數學都唔錯@@
有80分. . .
之後要讀物理戈陣
其實無人想禁早知- -
但係佢話
你地想知就留低
唔想知都要留. . .
禁佢講黎做咩野- -"
讀到我個分戈陣
勁大sound讀44分. . .
搞到成班望住我= ="
都唔知點解會禁低. . .
之後肥容放學走過黎話
我物理高分過你bo= =
頂. . .好串lor
我見佢今日派同講戈d都唔合格先唔串佢ja
如果唔係我仲唔串死佢"
放左學之後出左大6cut頭
我最早cut完. . .
搞到我=左勁耐- -"
下次唔同佢出去la. . .
番到黎戈陣又6點la
b哥去左坊眾搵余嘴. . .
叫我一齊上去
我都唔想上la
番屋企係到打機. . .
又無出去
仲諗住老鼠會叫我晏d去打波嫁馬-3-
佢又無上網= ="
今日都係早d訓la
聽日百萬行@@
好似有好多人都報左
唔知會有d咩玩呢!?
-end-
|
網主回覆
thx Posted at 2009-12-13 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉~~~~ 我好多課都唔合格丫~~ 媽媽咪丫~~~~~~
|
網主回覆
= ="
我都係la~
不過我睇得好開@@ Posted at 2009-12-13 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔知a= =" Posted at 2009-12-13 07:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|