| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 16 日 星期三  |
| 2009-12-16 |
分類: 未分類 |
今日上就又無溫習. . .
次次都打天才波- -"
都差唔多死得嫁la
不過好彩都ok色
應該都無咩問題嫁
不過都過左去la
now我就開始開心la@@
下就放學戈陣超搞野
a條友行樓梯差d跌親. . .
但係佢又無跌
fly左隻鞋去d女仔到= ="
笑到我死禁. ..
之後去左老幫屋企幫我部pp升lv@@
點知得2隻game. . .
第3隻唔夠mb down唔到-.-"
差戈35mb就down到la= ="
始終都係down唔到. . .
真失敗= ="
今晚去左買聖誕卡~
ha~聽日就送俾人la@@
爽a!!
後日去旅行@@
之後就放假^ ^
真係好爽a@@
-end-
|
|
|
Kaabby 於 2009-12-16 11:57 PM 發表:
聖誕卡wo.......
|
網主回覆
你又想要a!??
最多送俾你lo@@ Posted at 2009-12-17 12:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你無去旅行?? Posted at 2009-12-17 12:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|