TAT
無聊!!-.-"
sbTAT
暱稱: 傻比*
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-17
2010-01-06
2010-01-04
2010-01-03
2010-01-01
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 160
今日人氣: 5
累積人氣: 820
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天


2009-12-16 分類: 未分類

今日上就又無溫習. . .

次次都打天才波- -"

都差唔多死得嫁la

不過好彩都ok色

應該都無咩問題嫁

不過都過左去la

now我就開始開心la@@

下就放學戈陣超搞野

a條友行樓梯差d跌親. . .

但係佢又無跌

fly左隻鞋去d女仔到= ="

笑到我死禁. ..

之後去左老幫屋企幫我部pp升lv@@

點知得2隻game. . .

第3隻唔夠mb down唔到-.-"

差戈35mb就down到la= ="

始終都係down唔到. . .

真失敗= ="

今晚去左買聖誕卡~

ha~聽日就送俾人la@@

爽a!!

後日去旅行@@

之後就放假^ ^

真係好爽a@@

-end-






訪客留言 (返回 sbTAT 的日誌)


Kaabby 於 2009-12-16 11:57 PM 發表:
聖誕卡wo.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你又想要a!??
最多送俾你lo@@
Posted at 2009-12-17 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kasimgap 於 2009-12-16 11:43 PM 發表:
仲有聽日挨,,我聽日都要返學坐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你無去旅行??
Posted at 2009-12-17 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]