LKH的日誌
hi!!!!!
seed199441
暱稱: LKH
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
浪費
新的一天
哈=]入左A班XD
今次成績終於好返D啦T...
羅馬假期
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 31
今日人氣: 1
累積人氣: 1520
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 3 日  星期六   晴天


哈=]入左A班XD 分類: 未分類

超超超超超超超超超超超超超超超超超超超正啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

入左A班,

全班得唔超過10個既男仔,

其他全部女A_A

不過........

最好既............

走的走,散的散..

HANDSOME都好D,同我讀同科,唔同班姐,

唉,秋姐,肥倫,子灝..........

全部都去哂D班........

我識既A班男仔,

得肥賢,同傻仔俊...

其他都唔係咁識.......

下年都要努力啦..

唔可以再好似前幾年咁..

上學期就玩,下學期先溫,

要轉轉個心態..

不過有咁多勁既女仔入我地班..

應該好有上進心..

不過我最引以為傲的中文就係呢一班收得...

情情,師父..

一個個都將我打倒..

不過點都好..

下年加油XD






訪客留言 (返回 seed199441 的日誌)


Fish_0 於 2010-08-09 06:31 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ@@
Posted at 2010-08-13 10:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sintung 於 2010-07-04 07:55 PM 發表:
+油呀上到中4要xd
希望我地4A可以和和平平啦/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=="
勁行囉..
咩事..
Posted at 2010-07-04 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



soulkbe_e 於 2010-07-03 06:32 PM 發表:
我地都得9個女仔咋=_=v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

勁野= ="
Posted at 2010-07-03 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



miko_xp 於 2010-07-03 02:10 PM 發表:
點解掉轉架
超多男lor我地班orz
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉-.-"
我地就陰盛陽衰,你地就陽盛陰衰-3-
Posted at 2010-07-03 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]