突然好想打blog,
亦都好耐冇打..
唔知仲有冇人睇,有冇人玩...
但係自己想打下一d野...
中六啦,今日聽到一個f2既細佬講自己冇fd,d人排斥佢,,
即下諗起自己,當然我冇同佢講我自己d野,
就係話大個d就明,,
聽落都好辛酸,越大越無奈...
未來既展望-
我就係想打完學界就開始俾心機讀書,
起碼大個都唔會後悔冇左呢d中學回憶..
英文有3就係hk讀,
得2就返內地讀暨南或者中山
當1個時就重讀......
加油啦,lkh