終於都開學啦, 之前一直都想快啲開學, 因為感覺上無咁悶,
但系返左學之後又唔同講法, 要面對好多野, 我最唔鍾意就系返學要搭咁耐車先到;
神早流流都未瞓醒, 就要返學, 系一件好痛苦既事囉,
返學等放學, 中午又要愁系邊到食, 況且對果頭又唔多熟;
所以好煩囉, 希望快啲到下年, 夠十八就可以考車,
神啊; 請你救救我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
返學開頭都有啲唔慣, 但系返左幾日都OKAY;
只不過系思想同埋行為方面有小小出入囉, 唯有忍讓下囉;
唔系點? 唉~ 一返學之後就好想放假, 可以去玩;
但系都有排喇, 我之前本身仲諗住返學之後就返PARTIME;
但系經過呢幾日我發覺原來唔掂, 平時11點到瞓,
我返到學都會瞓教, 唔好講話做野啦, 所以我都放棄左;
唉, 加油啦, 慢慢就慣, 一切慢慢都會好,
Wow 永沒法子愛你 你或會同情我;
極度迷惑了 而能力上永遠付不起
Wow 永遠沒法給予你;你渴望那份完美
越是迷住我 豪華名貴;越是發現愛不起
|