MY FRIENDS, 今天你如何?
出返黎一個月到, 都系好平淡, 開頭就仲要返I.M幫手;
返左兩次就搞掂, 就系一直做義工, 義工唔系唔好,
但系有時悶左啲囉, 不過都做完, 好快又要返學;
唔知返學會點呢, 希望一切都順利;
遲啲返學就無得再懶, 又要面臨呢個忘我狀態;
加油-V-' 我的朋友 一齊努力吧!'
我覺得我地真系超白痴, 同LOULAM, 小儀 兩次興起去黑沙游水;
雖然系幾累, 但系開心, 未試過未計劃就去, 搞笑;
不過遲啲返學就難啲啦; 我仲想同雯雯去玩,
總有機會既, 呵呵.
唉, 有啲講不出的悲傷. 只能留在心坎中;
現實社會現實人=]
|