唉...太忙...
搞到晚晚都好夜訓...因為要不斷做功課冇停過手...
今日已經係中秋節~~
今日~~啊~~應該係尋日~因為過左12點了~
尋日我同一班好伙伴同埋我家姐一齊去打保齡球~
打足2個鐘~~仲要係有人請~~
我咁大個女都未試過打到100分~~最高紀錄~
之後就去旺角一間女僕caffee食野同玩~~爽~~又係有人請~
今年中秋節真係特別開心~~
而呢班好伙伴就係同我一齊跳舞的網友~
啊~最近都搵到工~(暫時)
為緊未來我都要繼續加油加油!!!