我終於可以離開公司,
不過...總會有捨不得,
因為係呢一度,有好多回憶,
記得第一次入黎既時候,
係咩都唔識既靚妹仔,但都有人會教我,
大家熟識左都會有傾有講~
但當一年一年慢慢過,
我識既同事都唔係度做,只剩下兩三個我識,
有時都變的冇意思....
直到正式轉倣做長工後,
原來我有好多野都唔識,都要重新學過,
當然我都被罵過....
經過一年後,我都成長,
有D事情變的執著,會發脾氣,
縱使我變成咁,師姐以及其他師弟妹,
會理解我而原諒對佢地既發火,
當然有一個人我更加捨不得,
就是我同事—Annie,
雖然我同佢工作上會罵架,但大家都明白自己難處而和好,
而倒數呢幾日都約我食宵夜,話想珍惜時間,
咁我同佢都有一樣既想法,
但有一晚,佢飲醉左,
起初我只想可以安全送佢搭車回家,
點知在途中,佢講真心話俾我聽,
一路送時一路話我知,
當佢講完佢要講既野後,佢突然無力氣就講
"對唔住"
我個刻好想喊,但我忍住,
到送了左佢上小巴後,
我終於喊左出黎,
因為我冇諗過只認識左一年既朋友,
會一直關心我,支持我,幫助我,
佢有好野都會同我分享既人
終於我遇到一個可以交心既好友
|