今日係年初二... 勁悶留左係屋企做功課.../_\ 後日就要開始喇~~真係煩惱... 唔想做啊~~ 今日真係完全勁悶係屋企對住電腦... 好倦喇~~ 真係希望快d過27號~~ 咁我地獄日子終於捱過去了~ 啊~~ 好想搵人陪我出街~~