今日原本得返一樣功課,,, 依家多左一多份...仲要少左一個人幫手... 而功課全部都要星期六交哂... 壓力又大左... 依家時間已經唔夠... 我仲要好眼訓,,, 但唔做既話又會拖累... 我唔想咁... 少一個人幫手係因為, 已經俾最簡單野佢做都可以錯... 我同另一個朋友已經無法容易.... 第一次又咁,第二次又係咁... 我地仲要幫佢執手尾... 真係無法容忍... 我都好倦...我唔想飛去澳洲時又係咁倦...