尋日係3月14日白色情人節~ 唔知各位有冇收到男孩子既心意呢? 尋日白色情人節我同我屋人過~ 第一次一家人一齊過~ 感覺好開心~~ 我地係大排檔個度食~XD 但食食下.. 諗起d大佬同我講:「不如你進修一年既日文吧!」 我聽到呢句...覺得都唔錯 我自己又本身自學~ 只係冇去考試... 聽完之後想同家人傾... 但驚佢地反對... 但至少依家唔會再迷失先~=]