9月份中, 天氣開始轉涼, 睇黎秋天都開始接近, 講起9月, 好快又到中秋節,亦都團圓既日子, 你地約好家人/朋友未? 兄弟姐妹都約好左~ 一齊傾計,一齊笑,一齊玩,一齊分享 全部都係我鐘意做既事, 但係,中秋節果然想陪伴佢 因為感覺好似好耐都冇聯絡, 有次發現夢見佢, 而我夢見既內容,我喊左出現, 唔知到係唔係學校感受到好大壓力. 連做功課都開兩晚通宵做... 令到家人/朋友,同佢我都冇理會.. 依家..連簡單一個邀請, 我都唔知點開口問...