呢幾個星期, 我都忙於係學業上, 連自己日記都停左...
但我好開心~ 10月14日同我中學好姐妹去買野~ 我地傾左好多野~ 我真係覺得好幸福~能夠遇到我好姐妹~ 好可惜,我個日要返工 不能再陪伴佢傾計&食飯 希望能再陪佢~^^
之後我同家姐既關系比以前更好~ 佢陪我一齊買衫揀衫~ 我鐘意似家既關系~>w<
唔知係因為係天氣轉涼? 或是我自己變左? 感覺好鐘意依家>w<
過去幾個星期~~~我好幸福~~~