如果以我返工返一年黎講, 打破左放假放得最少既月份.... 有次我某一晚放工,望自已隻右手, 發現好多傷痕/瘀傷, 連自己幾時整到都唔知到... 但都習慣左,就算整傷左自己, 都唔會去注意, 而係繼續去完成工作, 不過可能真係關少假期, 變左我少用錢, 令我有足夠既錢去還下期既錢, 咁...應該係好事定壞事?