2014年,我係做野既地方已經做左一年, 認識唔同既朋友~都開心認識左一位日本朋友~ 之後我仲要多謝一直都包容我脾氣既朋友~ 能夠同我一齊玩,我真係好開心~ 同時係最接近12月尾左右,能同佢一齊過, 我都心滿意足~~ 希望2015年,繼續同佢地一齊開心渡過~~ 再創造更加多回憶~ 都希望同佢有更多快樂~~