1月7日,約返我既中學好姐妹, 雖然唔係全日一齊, 但僅僅只有一晚, 我的心已經好溫暖~~~ 個晚傾左好多野, 都食到我地兩個人好飽~~ 之後我地就行一陣街,慢慢消化, 不經不覺,已十點左右, 我地就買甜品結束我地既夜晚... 我地下一次見面, 係2月14日嗎??