kaka~~''今日番學..都算係叫做過得ok~la!
但係5知點解..我發覺我意加越來越憎上數學堂!!><
最開心上電腦堂同埋體育堂..
唉!點算a..數學功課5識做...憎過玩棋局~~
測驗都5知點算!!!
算la!d5開心ge野5好諗la..禮拜一仲要默meaning..
要比心機溫習先得!!
差d漏左樣最重要ge野tim~~就係..
好開心..整左個日記..真係要5該晒我一個fd...
為左保持神秘..我5講佢個名..講左..都未必識a!!!
~the end~~