今日..係拿成績表ge日子...朝早拿左成績表..原來要番去幫手...好慘..
好彩..仲有個班長同我一齊姐..>v<'..佢明明係要同家長一齊黎..點解
佢5黎...我地己經一個禮拜冇講過野la..之前都試過..但係都係我主動
講番野...但係今次..我係認真ga..我5會再好似以前咁..5講咪5講lo..
好叻咩..況且..最後一日己經過去左..過去ge野就由得佢過去la..點解
我仲去諗起你..但係..最後都係太想忘記你!?...今日9點鐘番去...miss
見家長...真係見得''快''...見到成12點幾..= =''...平時11點半就完ga..la..
真係..無奈lo..>.<''...下就原本想去美食節ga..停左雨la..ma..點知..
爸爸話...又去..貪好玩咩...5好去..晒晒d錢..我寧願比錢你食m記算..
咁咪算lo..可以點姐...點解會咁wo...!!!今個禮拜..係讀左初2呢2個月以黎過得..
最最最最最最最5好開心!!!最最最最最最最最最最最最傷心ga!!!!!!!!!!
係呢個禮拜入面..我知道左..好多好多野...發現左..身邊有d野....
係時候要放低..有d野...亦係時候去珍惜..有d野...更係時候去努力爭取!!
下個禮拜開始...我要係一個全新ge人!!
我以後都5要喊!!我要笑!喊..令我諗起太多5開心ge野...!!
我5要a!!!
忘記過去..一切一切...
|