shally
暱稱: ◆,,淚的意義'']\\''*
性別: 女
國家: 澳門
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
我己經換左新日記la..
最傷心的一天
~5開心的一日~
好開心a!!
.......................

日誌分類
全部 (11)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 23
今日人氣: 18
累積人氣: 607

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天


好開心a!! 愉快 分類: 未分類

我好開心a!!琴晚番左中山...因為阿嫲生日擺酒a..!!kaka>v<''超happy!

跟住我有個表弟...其實己經見過佢好多次ga..la..但係5知點解...硬係5記得左

佢叫咩名...後尾問番..佢話..我叫''蕭君炳...拿!你千其5好叫我做''燒餅''a...

>.<''嘩...超搞野..5比我叫..我偏要叫...>3<''係到同佢玩...好開心a..唉..

佢又得意wo...讀2年班ja...講野偏偏好似個大人咁...如果有個咁ge細佬就

好la...><><><''跟住聽日諗住約埋d同學一齊去溫習...由星期6約到今日..

都仲未諗好去邊..後尾咪揀左去學校圖書館..正la..!!因為我會係到睇書...

kaka''>v<...好開心a...聽日溫習個陣5知會點呢?






訪客留言 (返回 shally 的日誌)


shally 於 2006-11-09 09:53 PM 發表:
係le...kaka...>v<''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sinio 於 2006-11-09 09:39 PM 發表:
哈佬~~
我黎左la.....
你表弟個名..又幾似燒餅wo....
蕭君炳=燒餅.......
haha~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



◇''沉睡的【溫柔 於 2006-11-07 01:23 PM 發表:
考左lu..今日第一日..唉..不過都死得la..中文..我驚好低分a...幾何 計算題叫做識晒la..但係填充同是非..咩選擇...有d都係撞ge..千其5好 5合格就得ga..la..!!仲有..今日放左學去考普通話口試..跟住竟然睇到 筆試有96分wo..!!嘩!!kaka''..>v<''好開心a..!>v<'' 咁你考試又考成點呢?仲有..點解都冇乜見你on..ge? 你今日係咪要番學a?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michael420 於 2006-11-06 09:44 PM 發表:
考試啦?,要努力啊~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com